HADARI PREVIEW



HADARI PREVIEW

[ANNUAL GRAND MEETING (AGM) HIMPUNAN ANAK DARUL RIDZUAN (HADARI) UPSI]
TANJUNG MALIM (UPSI) : Pada 12 Oktober 2017 telah berlangsung nya program "Annual Grand Meeting (AGM)" Himpunan Anak Darul Ridzuan (HADARI) bertempat di bilik Seminar Raflesia, BPS,KSAS, Proton City yang menghimpunkan mahasiswa mahasiswi anak Perak. Program ini diadakan bagi memperkenalkan saf-saf kepimpinan HADARI UPSI bagi sesi 2017/2018. Program ini di rasmikan oleh Ketua Timbalan Pendaftar Bahagian Hal Ehwal Pelajar (BHEP) En. Helmi Zaifura bin Abdul Rahman, tetamu kehormat yang turut hadir juga pada malam tersebut En. Zahrullail bin Ahmad (Timbalan Pendaftar Bahagian Hal Ehwal Pelajar) dan Cik Syamimah binti Abdul Hamid. Terdapat juga aktiviti cabutan bertuah sepanjang program berlangsung.

VISI

Kegemilangan SITC Inspirasi Mahasiswa Anak Perak UPSI

MISI

Memperkasa dan mengeratkan hubungan Mahasiswa Anak Perak di Universiti Pendidikan Sultan Idris bagi melahirkan Anak Negeri Perak yang holistik, bercirikan keusahawanan yang seimbang

M0T0

Ukhuwah, Kepimpinan, Versatail


HADARI PREVIEW

PULAU PANGKOR : Pada 12 Oktober 2017 , seramai 10 orang wakil dari anak-anak HADARI UPSI yang terlibat sama bagi memberi sokongan dalam Program "Festival Puisi & Lagu Rakyat Antarabangsa" di Pulau Pangkor yang berlangsung pada 30 November sehingga 3 Disember 2017.

      


HADARI PREVIEW

LENGGONG : Pada 18-19 November 2017 telah berlangsung dengan jayanya Program Sukarelawan PASCA BANJIR yang dianjurkan oleh Himpunan Anak Perak Darul Ridzuan (HADARI) UPSI di Kampung Sumpitan, Lenggong, Perak.
   

  
      
    
   


Comments